سازمان خود رها گران

به خودآ، خود را رها کن
www.KhodRahagaran.org
KhodRahagaran@KhodRahagaran.org

Wednesday, January 4, 2012

فراخوان جوانان به تجمع اعتراضی در صورت قطع شبکه اینترنت

فراخوان جوانان به تجمع اعتراضی در صورت قطع شبکه اینترنت
هم میهنان،
خبر را همگی خوانده اید:
« پیام کرباسی، سخنگوی انجمن نظام صنفی رایانه‌ای روز سه‌‌شنبه (۱۳ دی ۱۳۹۰) در گفت‌وگویی با روزنامه «روزگار» گفته است که به‌زودی شبکه‌ی اینترنت ملی (اینترانت) در ایران راه‌اندازی می‌شود و با افتتاح اینترنت ملی، ارتباطات اینترنتی ایران با اینترنت جهانی قطع خواهد شد. یک عضو دیگر انجمن نظام صنفی رایانه‌ای که نامش فاش نشده است، در گفت‌وگو با همین روزنامه اعلام کرده که دلیل کندی و اخلال شبکه‌ی اینترنت در روزهای اخیر نیز تلاش‌ها و آزمایش‌ها برای راه‌اندازی اینترنت ملی است.»
اگر این کار عملی شود آغاز حبس همگی ما در یک قفس تنگ و به دور از اینترنت جهانی است. این یعنی محروم ماندن از ارتباط با جهان خارج و فرسوده شدن و از بین رفتن در حصارهای تحت کنترل حکومتی. اگر نجنبیم دولت این کار را هم خواهد کرد و کاری هم از دستمان برنمی آید. تمام زحمات و هزینه هایی که برای به راه انداختن سایت های مختلف و فعالیت اقتصادی، هنری، حرفه ای و علمی روی اینترنت به خرج داده ایم از بین می رود. از دنیای پیشرفته بریده و منزوی می شویم. تا به حال [1]www. برایمان معنی شبکه جهانی اینترنت بود، اما می خواهند کاری کنند که[2] www. به معنای دیوار، دیوار، دیوار باشد.
 باید قبل از این که کار به آنجا بکشد آماده ی واکنش شویم. بهتر است که از حالا برای یک تجمع و تظاهرات اعتراضی اجتماعی بزرگ آمادگی به دست آوریم.
پیشنهاد می دهیم که به محض آن که تاریخی برای آغاز این طرح اعلام شد در همان روز ساعت سه و نیم بعد از ظهر در تهران در مقابل محل تجمع در تهران: ساختمان شرکت مخابرات - میدان امام تجمع اعتراضی برپا کنیم.
از ساعت سه و نیم بعدازظهر از هر کجای شهر تهران که می توانید خود را به این محل برسانید تا از آن جا یک راهپیمایی اعتراضی بزرگ را آغاز کنیم. از حالا روی اینترنت (فیسبوک، ایمیل،...) و از طریق اس ام اس و یا به هر صورت دیگر که لازم می دانید اطلاع رسانی کرده و آمادگی به دست آورید تا به طور گسترده در این تجمع اعتراضی شرکت کنید. در شهرستان ها مانند اصفهان و شیراز و مشهد و تبریز و غیره نیز برای چنین کاری محل را تعیین کنید و برنامه ریزی کنید.
آنها حق ندارند ارتباط ما را با دنیای خارج قطع کرده و بسیاری را بیکار کنند.
 از طرف گروهی از وبمسترها و کاربران اینترنت در تهران
14 دی 1390


[1]World Wide Web
[2] Wall Wall Wall 


No comments:

Post a Comment